מחלת הנשיקה (מונו נוקלאוזיס)
זיהום ויראלי לעיתים חבוי. ישנה ירידה של המערכת החיסונית "לרצפה". מצב זה יכול להיגרם מכמה סיבות: "עד כאן, מספיק" – הם הישגיים, כעסניים, שכבר חולים ועייפים מלחץ ממישהו מעליהם ו/או מאנשים משמעותיים להשיג מעל היכולת והתשוקה שלהם. זה יכול גם להיות רומנטי או יחסים שקשה לשאת עקב דרישות יתר. וזה כתוצאה מילדות במשפחה תלותית שהציבה אותם … >>